وقتی
I Die 4ever
وقتی



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت22:04---15 آبان 1393
ساینا این ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
کیه؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نیدونم عزیزم ی ادم


♥NADIA♥
ساعت14:27---14 آبان 1393
بــــعــــــلــــه
چـجــووووورم قبول دارم
من و دوستام عمرا اگه یه جار بدون خول و چل بازی دووم بیاریم
پاسخ:ههه بوســـــــــ


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:39---11 آبان 1393
به آن هایی که دوستشان دارید
بی بهانه بگویید دوستت دارم
بگویید در این دنیای شلوغ
سنجاقشان کرده اید به دلتان
بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان
کوتاه تر از عمر شکوفه هاست
شما بگویید،حتی اگر نشنوند……


رضا
ساعت13:26---11 آبان 1393

دوستای من ک همشون خل و چلن
مونده خودم خل و چل بشم
پاسخ:خخ مث ما  دیوووووووونه



ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:48---10 آبان 1393
همین که صدایم می‌کنی
همه چیز این جهان یادم می‌رود
یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ی من قرار دارد
یادم می‌رود سر جایم بایستم
پابه‌پا می‌شوم
زمین می‌لرزد…
پاسخ:لایــــــــــــــــــک


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت15:21---10 آبان 1393
تصادفِ چشمانم
با نگاهِ تو
یک دنیا خسارت داشت
و من سالهاست
مشغول جبرانش هستم
در بعضی حادثه ها
مرگ بهتر از زندگیست
پاسخ:♥↑رفـــــــــــــیق... من کارے با شادے هات ندارم.. اونموقع همـــــــه کنـارتن. ولــــے غــــــــــــم داشتے بــــــیــــــــــــــــــا↓♥ نـــــــــصـــــــــفـــــــــــــــــــــ؛نــــــــــــــصـــــــــــــفــــــــــــــ!!


ely
ساعت12:14---8 آبان 1393
اره قبوول دارم قربوون دوستای خل وچلم
پاسخ:اوره لایک ... البته اگه واقعن رفیق باشن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
ســــــــــــــــــاحل | ..