I Die 4ever

 دهه هشتادیا هم دارن ازدواج میکنن


دهه هفتادیا دارن بچه دار میشن


اما دهه شصتیا هنوز دارن

 

دنبال نیمه ی گور به گور شدشون میگردن !

Image result for ‫عکس دختر شاد‬‎



نظرات شما عزیزان:

یاشار
ساعت15:26---29 شهريور 1393
سلام وبت بهترین وبی بود که تا به هال خوانده بودم با اجازه کپی کردم

خوشحال میشم برای من هم نظر بگذاری
پاسخ:باشه حتما مرسی
آدرس وبتو مرام نزاشتی


رضا
ساعت19:10---28 شهريور 1393
چرا به وب من سری نمیزنی نامرد

منتظره نظرت هستم
پاسخ:سر زدمممممممم


اجی asal
ساعت16:23---28 شهريور 1393
سلام عزیزم خسته نباشی وبه قشنگی داری خوشم اومد
پاسخ:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
ســــــــــــــــــاحل | ..